Ana içeriğe atla

Film görmeye giderken kravat takmak üzerine ziyadesiyle serbest bir deneme

Yoğun bir haftaydı Öyle ki bundan tam bir hafta önce katılmış olduğum miting çok uzak geliyor şimdi Öyle ya o mitingin ardından 4 günde 14 tane film izledim Biplob'a ayıp oldu Kitano da resmen beni yedi bitirdi Eğer sıra başında oturuyor olsaydım Kitano'nun filmi hayatımda sinemadan yarısında çıktığım ilk film olacaktı Bu ünvana henüz layık olabilmiş bir film yok yani Ama şu ana kadar izlediklerim arasında en kötüsü Dumanaltı'ydı ki Samet beni uyarmıştı önceden çok kötü diye Dinlemediğim için çok pişmanım Düşüş ise bu festivalde izlediğim en iyi film şu anda 4 gün boyunca karanlık sinema salonlarına kapandıktan sonra kendimi dışarı atınca birden hayatı kucaklamak istedim Hayat da şu sıralar kucaklamaya ve kucaklanmaya açık bir tavır sergiliyor sanırım Güzel bir gün nedir artık hatırlamamaya başlamışken çok güzel bir gün geçirdim zira See the world in green and blue Garson harakiri yapsaydı keşke Takip eden günler de fena değildi Uzun zaman sonra bir de Pano'ya uğradık ve hâlâ hatırlandığımızı fark ettik Taksim ne de kalabalıktı öyle ve Marc Caro filmden sonra nereye kayboldu o kadar da kravat takmıştım Pano'da da fado çaldı dün ilginçti Filmden önce de bir anektod anlattım adet olduğu üzere Sanırım detaylara çok takıldığım için bir olayı anlatmam da bu kadar dikkat çekici oluyor Bazen detaylara boğduğum da oluyor ama yapmamaya çalışıyorum Ama o olay da ne garip bir şeydi cayır cayır hırsız alarmı çaldı binada bir allahın kulu duymamış hayret Garsonlar neden inatla kağıt kalem kullanmıyorlar bazı yörelerde Siparişlerin hepsini iki kere sorup bir de bir tanesini unutmak kötü bir şey sonuçta Karnım acıktı kalkıp kahvaltı etmeliyim sonra da duş alıp çıkacağım zaten Mantarlı patatesi merak ediyorum sosyal baskı yüzünden sebzeli lazanya yedim Dün yediğim şey de fena değildi ama hafta boyunca sanırım en güzel yemeğimi Ağa'da yedim Noktalama işaretlerimi kaybettim galiba gören var mı Doktor bey ben çıkıyorum artık görüşürüz sonra Aha birini buldum galiba.

Yorumlar