Ana içeriğe atla

Hoş geldin 2008, #$%!& git 2007

Ya iki ya da üç yıl önceki yılbaşıydı. Milli Piyango Yılbaşı Çekilişi için bilet almamıştım, son hafta da bilet kalmamıştı hiçbir yerde, ben de "Tüh, sağlık olsun..." falan demiştim. O günlerde bir rüya gördüm, rüyamda 31 Aralık akşamı biletim olmadığı için beni yeni yıla almıyorlardı, eski yılda kalıyordum mecburen.

2007, hayatımın en kötü yılı oldu. İnsan en çok hatalarından öğreniyor sanırım. Ama bazen, anlamak çözmeye yetmiyor anlaşılan... (Ha, 2007'de güzel anlar olmadı mı? Oldu, ama o anların çok azı güzel anılara dönüşebildi.)

İlk paragraftaki rüyamı anlatmamın sebebi de şu: yeni yıla girmek istemiyorum ben. Yeni bir yıl başlayınca birdenbire her şeyin daha iyi olacağına inanmıyorum zira. Başlıkta 2008'e hoş geldin dediğime de bakmayın, kibarlıktan dedim onu (:

Herkese mutlu yıllar...