Ana içeriğe atla

Ağrı Doğu Turizm, bir internet sitesi açmanın zamanı gelmedi mi sence de?

Google Analytics diye bir hadise var. Bu sayfada kurulu mesela, benim için bu sayfanın ziyaretçi istatistiklerini tutuyor. Günde kaç kişi girmiş, bu kişiler hangi şehirlerden vb. gibi. Endişelenmeyin, IP numaralarını falan göstermiyor. Onu gösteren tracker'lar da mevcut bu arada, ama ben kullanmıyorum, öyle bir veriye ihtiyacım yok.

Her neyse, bu istatistikler arasında benim arada bir bakmaktan en çok zevk aldığım istatistik ise anahtar kelimeler. Yani arama motorlarında arandığı zaman sonuç sayfasında benim blogumun çıktığı kelimeler. İstatistiklerde yer alması için kullanıcının linke tıklaması gerekiyor.

Son bir ay içinde en çok aranıp bu bloga ulaştıran kelime ise "Ağrı Doğu Turizm". Tam 11 defa insanlar Ağrı Doğu Turizm'i ararken bu bloga gelmişler. Görülen o ki, Ağrı Doğu Turizm'in internet sitesi için yoğun bir talep mevcut.

Ayrıca, yine son bir ay içinde en çok aranan ikinci kelime ise "Kafkas Kars Seyahat", sekiz defa. Buradan da anlıyoruz ki ulaşım faaliyetleri için internet teknolojileri hayati önemi haiz ve kullanıcılar tarafından da bu tarz bir erişim talep ediliyor. Bakalım daha kaç hadiseyi tez konuma bağlıyor olacağım şu ilerleyen haftalarda..?

3. Kahve Dünyası Fondü, 4. Kars Televizyonu, 5. Gudik [Henüz marka olma sürecimi tamamlayamamışım sanırım, kendi sitemde bile başka markalar tarafından eziliyorum (: ]

Yorumlar