Ana içeriğe atla

Cebimde bir şey var

Bir önceki cumartesi akşamı ailece yemeğe gittiğimizde çocukluğuma dair en çok özlediğim şeylerden birinin, dışarı yemeğe giderken pantolonumun ceplerine oyuncak arabalarımı doldurup [Pantolonun ceplerinin boyutuna göre 4 ya da 6 araba] masada çatalların bardakların tabakların arasında onlarla oynamak olduğunu fark ettim.

Bu durumu arkadaşlarıma anlattığımda pek ciddiye almadılar beni, "ahihih mihihih" falan dediler.

Dün sabah evden çıkmadan önce güneş gözlüğümü ararken elimde kalan birkaç oyuncak arabamı buldum, bir tanesini cebime attım, 1/60 ölçekli 1971 model Volkswagen 1302'm. İki gündür yanımda. Derste, kantinde, kafede, barda falan otururken çıkartıp oynuyorum arada bir. Çok eğleniyorum.

Güneş gözlüğümü ise bulamadım.

Yorumlar

  1. Bu resimdeki arabaysa şahane bişeymiş. Peugeot 206 ile takas edelim mi? Hem de bagajı falan açılıyor heheh :)

    YanıtlaSil
  2. Sen ne kadar mutsuz bir adam olmussun arkadas...
    Ote yandan o odada en azindan bir sey bulabilmissin diyerek lafimi da atmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Alper: Evet, fotoğrafı dün akşam çektim. Hem takas etmem ki, Peugeot 206 bende de var ki (:

    Sadun: Ne mutsuzluğu olm, çocuklar gibi şenim (: Ayrıca güneş gözlüğünü bu odada bulamadıysam gözlük bu odada değil demektir...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder