Ana içeriğe atla

Bodrum'dan dönüyorum...

Hatta bunu da Varan Susurluk tesislerinden yazmaktayım... Açıkçası en çok bu sefer dönesim gelmedi Bodrum'dan, hem tatil çok keyifliydi, hem de İstanbul'un koşuşturmacası, mezuniyet, iş bulma vb. gibi işler böyle birden çok uğraştırıcı geldi. Yakın zamanda çalışmaya başlarsam uzunca bir süre Bodrum'a gidemeyeceğimi bilmek de cabası...

Ya işte, İstanbul'la aramdaki kilometreler azaldıkça Bodrum'da halının altına süpürdüğüm meseleler bir bir geri gelmeye başladılar, tam da bu yüzden dönmek istemiyordum...

Her neyse, uyur muyum acaba feribota kadar?

Yorumlar

  1. olm david santos denen adam benim bloguma da ayni yorumu yapmis:)

    YanıtlaSil
  2. Mesela ben uyuyordum o sırada :)

    YanıtlaSil
  3. absen: azmin elinden hiçbir şey kurtulamaz (:

    gorkem: hoşbulduuuuuk (:

    ne kadar da gülücüklü bir yorumlaşma oldu değil mi?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder