Ana içeriğe atla

Karışık işler...

"Année Universitaire 2007-2008 candidat au diplôme de licence" belgesi. Mezuniyet denilen hadisenin yanında o çok bilindik bilinmezlik duygusunu getirmesi ve benim şu gün (yani dün) itibariyle hayatımda olmayı tasavvur ettiğim noktadan ziyadesiyle uzakta olmam.

Bir iş bulup çalışmaya başlayacak olma düşüncesinin en az işsizlik kadar can sıkıcı görünmesi, haftaya -umarım- iş görüşmesine gidecek olmam ve CV'mi gönderirken mailin altında adresini silmeyi unutarak bu blogu da muhtemel/müstakbel işverenime de göndermiş olmam (sevgi ve saygılarımla).

En yakınımdaki insanların ikisinin -biri hemen yarın olacak şekilde- yurtdışına, birinin de askere gidecek olması.

Bodrum'un 460 km güneyde ve 4 gün geride kalmış olması.

Yorumlar

  1. Okumuşsundur muhtemelen ama buraya da yazayım: İstanbul'da en azından Ağustos sonuna kadar beraberiz :)

    YanıtlaSil
  2. Ağustos sonu mu? Ağustos başı dememiş miydin?

    YanıtlaSil
  3. okulda tebrik edemedim burdan edip bi nebze de olsa kendimi affettirmeye çalşıyorum:) ama inan tebrik edilcek bi şi diil senin de yazdığın gibi. welcome to real world hAha : p

    YanıtlaSil
  4. Hea; yanlış yazmışım Ağustos başı...

    YanıtlaSil
  5. passif: ama bodrum o kadar güzeldi ki... neyse, bir de şöyle düşün ben şu anda 40 derece sıcakta işsiz bir istanbulluyum... hoşbulduk (:

    sadun: bugün mü geliyorsun sen?

    dory: bu kadar kolay affeder miyim bilemiyorum, artık hayırlısı (:

    YanıtlaSil
  6. şunu farkettim ki ne zaman bloguna baksam yorumları okumadan edemiyorum :)

    Sadun'a da buradan hayırlı tezkereler..
    cemileeee

    YanıtlaSil
  7. sen de çok iyi bilirsin ki cemile, interaktif mecralarda kullanıcı katılımı içeriği ziyadesiyle zenginleştiren bir hadisedir, hele de kullanıcı kalitesi bu denli yüksekse ((:

    YanıtlaSil
  8. kendimi affetiricem daha tamam ama mezun oldun da aklıma geldi 1 yıl oldu bizim fotoğraflardan ses seda yok sarper ne iş :)

    YanıtlaSil
  9. işte bu son hamlelerinle fotoğrafları almak için henüz hazır olmadığını gösterdin zaten :P

    YanıtlaSil

Yorum Gönder