Ana içeriğe atla

Haftasonundan notlar...

  • Dün bisiklete bindim aylar sonra ilk defa. Hamlamışım, Levent'e kadar bile nefes nefese kaldım. Fren-vites bakımı yaptırdım yeni sezon öncesi, bir de yağ aldım zincir için.
  • Japonca dersinde geçen hafta bozulan imajımı düzeltmeye yönelik çalıştım, metalci oldum.
  • Kuzguncuk'a gittim, yıllar sonra İsmet Baba'da rakı-balık yaptım. Beşiktaş'tan Üsküdar'a geçerken dışarıda oturdum.
  • Bir pazar sabahı 9'da kalktım. Hisar'da kahvaltı ettim. Daha sonra da Bebek'te güzel havadan istifade ettim.
  • Bebek'ten eve yürüdüm, yoruldum.
  • Oda üstüme üstüme geldi, toplamaya giriştim. Yarıda kaldı.
  • Levent'te metroyu beklerken garip şeyler oldu. Tren geldi, platformun başında durdu, bekledi, sonra geri gitti.
  • Vakit ve motivasyon eksikliğinden bu sene bir türlü bilet alamadığım Film Festivali'nde eş-dost sağ olsun bir film izledim.
  • TTNET'in Gülse Birsel & Özkan Uğur'lu reklamlarının arkasında yatan stratejiyi çözdüm: "Nasıl olsa kimse TTNET'i sevmiyor, ne kaybedebiliriz ki?" demiş olmalılar...
  • İlk defa bir Ford Ka'ya bindim. Ön paneli acaipmiş, hoşuma gitmedi.
  • Yoğurt yedim.

Yorumlar

  1. Trenin neden geri kaçtığını çözebildin mi peki? Meraklandım şimdi ben de...

    Burda şu durum pek alışıldık oldu: Tren geliyor; yerini alıp duruyor. Kapılarını inatla açtırmayıp bir miktar daha ilerliyor ve tekrar duruyor. Ancak o zaman binebiliyoruz metroya.

    YanıtlaSil
  2. Çözemedim vallahi, hâlâ da bilmiyorum ):

    Senin bahsettiğin durumun benzeri burada genelde metrobüste oluyor. Zaten kısıtlı metrobüs tecrübemden anladığım kadarıyla metrobüsü çalıştıran güç benzin ya da LPG değil, bildiğin kaos. Şöyle ki: 30 saniyede bir metrobüs geliyor ve hiçbiri nereye gittiğini bilmiyormuş gibi sürüyle ortalıkta dolaşan insanlar kimi zaman metrobüse biniyor, kimi zaman da ortalıkta dolaşmaya devam ediyor. Metrobüslerin kendisi de öyle zaten. Zincirlikuyu'ya giderken metrobüs birden Edirnekapı'da durup yolcularını bırakabiliyor mesela. Hele bir de Boğaz Köprüsü geçişi için bağlantı yolları var ki o, başlı başına ayrı bir yazının konusu...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder