Ana içeriğe atla

Etkileşim azalması

Barselona seyahatine dair üçüncü ve son yazımı da yazdım. Üzerinden bir geçip, belki bir-iki fotoğraf da ekledikten sonra yarın yayınlamayı planlıyorum.

Ondan önce sana sormak istediğim bir şey var sevgili okur. Blogun ilk zamanlarında gayet yüksek olan etkileşim git gide düşerek son aylarda sıfıra ulaştı. Hiçbir yazıya yorum gelmiyor neredeyse.

Zaten, benim gibi blog sahibi olan pek çok yakın arkadaşım artık yazmayı da bıraktılar. Üzücü biraz.

Her neyse, şunu soracağım: Neden yorum yapmıyorsun?

Yine yorum yapmazsın diye, yan tarafa bir anket ekliyorum, bari onu cevapla (:

Yorum da yapabilirsin tabii...

Yorumlar

  1. Sitem gelince oturdum son yadiklarini okudum. Yorum da yapayim dedim:)

    Ben alternatif hipotezleri sayayim:

    -Yapisal nedenler: Iletisim mecralarinin artmasi (twitter vs.) bence paradoksal bir sekilde takibi ya azaltiyor ya da daha yuzelsel bir hale getiriyor. Bir de son bir yil icerisinde blog kullaniminin belirgin bir sekilde azalmasi.

    -Blog sayfanla ilgili nedenler: Ipek'ín dedigi gibi yazilar seyrek ve cogunlukla yorum yapilmayacak konular uzerine (Barselona disinda tabii).

    -Takipciler: Hayran kitlende (arkadas grubu diyelim) herkes kendi yoluna savrulmaya basladi. Paylastigimiz seyler ve paylasmak icin harcadigimiz caba azaliyor (asiri bir yorum olma ihtimali var).

    -Bireysel neden: Son donemlerde acayip yogunum. Hicbir seyi takip etmiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder